Lid worden
Aanmelden als nieuw lid
U kunt zich aanmelden als nieuw lid door het invullen van het Aanmeldformulier.
Buitengewoon lidmaatschap
Indien u zich aanmeldt voor een Buitengewoon lidmaatschap dan dient u drie aanbevelingsbrieven in te leveren, die uw aanmelding als VRA-lid ondersteunen.
De aanbevelingsbrieven dienen ondertekend te worden door een Gewoon lid (= revalidatiearts).
De aanbevelingsbrieven kunt u sturen naar ledenadministratie@revalidatiegeneeskunde.nl
Download hier: Format aanbevelingsbrief voor buitengewoon lidmaatschap.
Automatische incasso
De VRA maakt gebruik van automatische incasso voor het innen van de contributie. U dient hiervoor toestemming te geven; automatische incasso is niet verplicht.
Leden die ervoor kiezen geen gebruik te maken van deze mogelijkheid wordt een administratieve toeslag (€ 40) in rekening gebracht. De incasso van de contributie zal eind februari plaatsvinden, twee weken na het versturen van de factuur. U dient er zorg voor te dragen dat het saldo van uw bankrekening toereikend is voor het uitvoeren van de incasso. Zoals voor elke incasso geldt ook hier dat, mocht u het niet eens zijn met het afgeschreven bedrag, u de incasso binnen 56 dagen via uw bank kunt laten storneren.
- indien het incasseren niet lukt door bijv. onvoldoende saldo op de bankrekening, wordt er een tweede incasso uitgevoerd. Mocht het incasseren dan ook niet lukken dan wordt ook de administratieve toeslag van € 40 in rekening gebracht.
- de automatische incasso geldt alleen voor contributie, niet voor andere activiteiten van de VRA.
- toestemming voor automatische incasso dient voor 1 februari van het betreffende contributiejaar door de VRA ontvangen te zijn. Van toestemming die na deze datum wordt gegeven, kan om technische redenen pas gebruik gemaakt worden in het daarop volgende kalenderjaar.